Najczęściej zadawane pytania (FAQ)


1. Jak mogę kupić wybrane ubezpieczenie?

Wybrane ubezpieczenie można kupić za pośrednictwem strony internetowej https://travelpolisa.pl. Zakup jest bardzo prosty, wystarczy wybrać odpowiedni produkt, wypełnić formularz oraz opłacić wybraną polisę.

2. Co mogę zrobić, jeżeli błędnie wpisałem dane do polisy?

Jeżeli przy sprawdzaniu dokumentacji okazało się, że dane, które zostały wprowadzone są błędne, powinieneś skontaktować się z nami poprzez numer infolinii +48 801 401 999 lub napisać maila na adres kontakt@travelpolisa.pl. Konsultanci pomogą w poprawieniu błędnych danych i odeślą poprawioną polise na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

3. W jaki sposób mogę odstąpić od ubezpieczenia?

Jeżeli polisa została zawarta na okres dłuższy niż 6 miesięcy, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy jeżeli jesteś Konsumentem lub w ciągu 7 dni jeżeli jesteś Przedsiębiorcą. Wystarczy wypełnić wniosek o odstąpieniu od ubezpieczenia, który znajdziesz TUTAJ i odesłać na adres mailowy kontakt@travelpolisa.pl

4. Od kiedy i jak długo jestem chroniony wybraną polisą?

Osoba, która wykupi ubezpieczenie objęta jest ubezpieczeniem od daty wskazanej w polisie. Warianty mają różne okresy ubezpieczenia , trzeba więc weryfikować to każdorazowo.

5. Co zrobić, aby skorzystać z pomocy w ramach ubezpieczenia?

Jeżeli jesteś uprawniony do korzystania z pomocy, wystarczy zadzwonić do Centrum Alarmowego pod numer wskazany na polisie oraz odpowiedzieć Koordynatorowi Pomocy na kilka pytań, niezbędnych do ustalenia jakiej pomocy potrzebujesz. Wszystkim innym, łącznie z pokryciem kosztów, zajmie się Europ Assistance

6. Co to jest Centrum Alarmowe?

Centrum Alarmowe to 24-godzinne centrum Europ Assistance, w którym przez cały czas czekamy na zgłoszenia naszych Klientów. Nasi Koordynatorzy Pomocy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w organizowaniu pomocy, więc dzwoniąc do nas, możesz być pewny profesjonalnej i życzliwej obsługi.

7. Jak mogę zapłacić za polisę?

Za wybraną polisę można zapłacić przelewem elektronicznym lub kartą płatniczną za pośrednictwem bezpiecznych płatności internetowych E-Card. Całość odbywa się za pośrednictwem Internetu, a płatności dokonuje się nie wychodząc z domu.

8. W jaki sposób otrzymam dokumenty potwierdzające posiadanie polisy?

Po zakupie polisy, wszystkie niezbędne dokumenty łącznie z umową zostaną wysłane na Twój adres e-mail.

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z witryny Europ Assistance Polska.
Jeżeli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki.